فصل پانزدهم شوالیه ها: چشم الاهی

دیدم خوب نظر دادین گفتم یکم بهتون روحیه بدم اینه که این فصلو هم گذاشتم، نه که این فصل شروع ماجراجوییه، همین اول لنون و فورلوس دارن کشته میشن، البته لنون دو بار.... الاخره لنون دریم لاک رو نجات میده، چطوری؟ اینطوری که....

زیادی حرف زدم، تا دیداری بعد که انشالله به زودیه بودورود نظر بزارید لطفا


فصل پانزدهم:

پازل گابلین


نظر یادتون نره

فصل چهاردهم چشم الاهی

یکی گفت سیزده نحسه منم گفتم باشه قبل استراحت میکنمش چهارده

اینو گفتم تا بدونین قراره چند روزی استراحت کنم. وقتی برگشتم یک باره کتاب رو تموم می کنم انشالله

برسیم به این فصل

این فصل رو هم بخونین تموم بشه از فصل دیگه اصل ماجراجویی و جذابیت این کتاب شروع میشه، فعلا بریم تو فاز مخفی کاری. نظر بدید لطفا


فصل چهاردهم:

گردهمایی مخفی


نظر یادتون نره

فصل سیزدهم چشم الاهی

اینم عیدی شما

لنون به قتل می سد.... بالاخره کیالین کار خودش را می کند.... چیزی برای دریم لاک باقی نمونده و با صدای پاتالاخوتیق.... می ترکد..... تموم شد و رفت....

شوخی بود، البته نه چندان،  بخونین می فهمین.یک فصل دیگه بخونین بعد بزرگترین ماجراجویی این کتاب شروع میشه. نظر بدید لطفا


فصل سیزدهم:

زمزمه شعله ها


نظر یادتون نره

فصل دوازدهم شوالیه ها: چشم الاهی

پیشاپیش عید فطر مبارک

اینم یه عیدی کوچولو از طرف من

لنون در حال محاکمه، تبعید از دریم لاک؟ سرنوشت لنون چه خواهد بود؟ برنامه امشب سینما دمون لی نظر بدید لطفا



فصل دوازدهم

محاکمه کار اموزان


نظر یادتون نره

فصل یازدهم چشم الاهی

بفرمایید

اینم سه فصل پشت سر هم

کتاب از نیمه رد شد

انشالله سعی می کنم پس فردا فصل دوازده رو ارائه کنم حالا بازم بگید دیر شد و اینا، دیر میام اما وقتی میام تند و تند ترجمه می کنم حالش رو ببرید  نظر بدید لطفا


فصل یازدهم:

اتش و سایه


نظر یادتون نره