فصل سوم جادوگر غیر منتظره

 

اگه طبق برنامه پیش می رفتیم باید امروز از بوسه های خون اشام فصل میدادم اما نتونستم جلوی خودم رو بگیرم و به جای اون از حماسه مورسیس فصل ترجمه کردم اگه ناراضی هستید خوب یکم صبر کنید. نظر بدید خواهشا،. تعدادش کم شد دیروز دلم گرفت همون چهار پنج تا نظرم دیگه نزاشتین




فصل سوم


نظر یادتون نره

نظرات 9 + ارسال نظر
mahdi جمعه 29 خرداد 1394 ساعت 14:49 http://englishbook.mihanblog.com/

سلام

ایمیل من که هست یه لیست از ناشناخته ها برام بفرست با تشکر

به چشم

سرور جمعه 29 خرداد 1394 ساعت 09:32

خوشم میاد ازش،قشنگه!

قابلتون رو نداشت

R1 پنج‌شنبه 28 خرداد 1394 ساعت 21:49

ممنون,منتطرم ببینم تو شهر چه اتفاقی براش می افته

قابلی نداشت
خیلی زود معلوم میشه فقط توی یه جمله بخام بگم توی کل هفت جلد حماسه مورسیس امکان نداره دو فصل بگذره و یه بلایی سر جیمز نیاد

mahdi پنج‌شنبه 28 خرداد 1394 ساعت 13:33 http://englishbook.mihanblog.com/

سلام لینک زبان اصلی حماسه مورسیس رو میخواستم برا وبلاگم که معرفیش کنم چون ناشناخته است در بین ایرانی ها

مهدی جان به خاطر اینکه جدیدا هر کی به هر کیه و ممکنه بقیه شروع به دادن جلو حلو کتابهای انتخابی من بکنن با عرض شرمندگی سه کتاب وبلاگ رو نمیشه اما اگه بخوای یه لیست بلند بالا از بهترینهای نا شناخته دارم بعد میدم

soshianet سه‌شنبه 26 خرداد 1394 ساعت 00:28

سلام
ترجمه خیلی خوبه سرعت فصل دهی هم عالیه
من هنوز این کتاب رو نخوندم پس نمیتونم نظری بدم ولی ایشالا که خوبه
خیلیم ممنون بابت ترجمه. شاد و پرانرژی باشید

قابلی نداشت شما لطف داری
ممنون

شاهین.س دوشنبه 25 خرداد 1394 ساعت 22:51

عزیز منظورم سریال گیم اف ترونزه، احتمالا دیدی اگر ندیدی باید حتما ببینی عالیه

اهان اون سریال رو میگی
امیدوارم ناراحت نشی اما خوشم نیومد زیادی دستکاری شده بود

سرور دوشنبه 25 خرداد 1394 ساعت 18:09

این لایکش خرابه ها! تا حالا هر مطلب رو 2 3 بار لایک کردم!!!!!
دمت گرم،همینجوری پر انرژی ادامه بده

چشم به لایک رسیدگی می کنم

قابل نداشت

شاهین.س دوشنبه 25 خرداد 1394 ساعت 15:33

سلام
اعصابم به خاطر قسمت آخر سریال got داغونه، داغونه
برم فصل جدید داستانرو بخونم شاید از این حال و هوا دربیام... ممنون از زحمتی که می کشی

راستش من این سریال رو ندیدم و نمیدونم چی میشه اما خوب، این فصل فصل خوبیه
قابلی نداشت

mahdi دوشنبه 25 خرداد 1394 ساعت 10:14 http://englishbook.mihanblog.com/

خیلی ممنون منتظر بودم چند صفحه میشه کلا

قابلی نداره، ترجمه شده یا انگلیسیش؟ انگلیسی دویست و هفتادو هفت، ترجمه شده نزدیک سیصد و چهل صفحه باید بشه البته نخمین زدم

بابت یکم دیر تر اپلود کردن هم عذر میخوام، اینترنتم مشکل پیدا کرده بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد