فصل سوم شوالیه ها: چشم الاهی

امروز ترکوندم دیگه فصل سوم شوالیه ها رو هم براتون گزاشتم بخونین حال کنین، از اونایی که نظر میدن واقعا ممنون اونایی که نمیدن، خواهشا یکم رعایت کنین منم تشویق بشم تند تند فصل بدم پشت سر هم دارین فصل میگیرین نظر بدید



فصل سوم




نظر یادتون نره

نظرات 3 + ارسال نظر
mahdi یکشنبه 24 خرداد 1394 ساعت 22:57 http://englishbook.mihanblog.com/

منظور من این بود به همین سرعتی که ارایه میدی همین سرعتو ادامه بده

چشم بجز وقفه های کوچیکی که داریم برای استراحت در باقی مواقع به سرعت ارائه میشه

mahfi یکشنبه 24 خرداد 1394 ساعت 12:37 http://englishbook.mihanblog.com

خیلی ممنون فصلاتو زود بده بیرون راستی شوالیه ها جند جلده

خواهش می کنم
یعنی از اینم سریعتر؟

چهار جلد تا جایی که من می دونم

سرور یکشنبه 24 خرداد 1394 ساعت 09:14

واقعا دستت درد نکنه ولی خب من هنوز وقت نکردم فصل دو شوالیه ها و حماسه مورسیسو بخونم،به خاطر اینکه تا آخر هفته امتحان دارم،ولی بعد میخونم نظر کاملم رو بهت میگم،ولی بازم دستت درد نکنه،خسته نباشی آقا کیارش

قابلی نداشت، نیازی نیست عجله کنی به درست برسی مهمتره
تا اون موقع انشالله فصل چهارمش رو هم میدم بیرون دو فصل بخون هیجان داشته باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد