فصل اخر شوالیه ها: چشم الهی

فصل بیستم هم تموم شد و این کتاب به پایان رسید البته بلاگ اسکای مشکل پیدا کرده لینک نمی کنه، نمی دونم چرا به هر حال ادرس زیر رو توی ادرس بار مرورگرتون کپی کنین حله

آخ که انگار دیروز شروع شد، ولی خودمونیما زود تموم شد، به هر حال بفرمایید، این شما و اینم فصل اخر از جلد اول شوالیه ها: چشم الهی

فقط نظر بدید


فصل بیستم:

http://s3.picofile.com/file/8206816868/k_e_d_20.pdf.html


نظر یادتون نره

نظرات 26 + ارسال نظر
irandokht پنج‌شنبه 5 شهریور 1394 ساعت 00:29

آقا کیارش من هنوزم نمی تونم دانلود کنم. تو کف کندم اساسی. لطفا زودتر لینک را درست کنید. مرسی.

به وبسایت جدید مراجعه کنید

فرشته یکشنبه 1 شهریور 1394 ساعت 08:41

سلام با تشکر و خسته نباشید
کتاب خیلی عالی بود و ترجه شما هم خیلی خوب بود
این کتاب جلد 1 بود ؟ جلد 2 امده ؟ شما ترجمه میکنید ؟

علیک سلام قبل از هر چیز به وبلاگ جدید مراجعه کنین
بله
4 جلدش منتشر شده

irandokht جمعه 30 مرداد 1394 ساعت 17:49

دستتون درد نکنه. ولی من با گوشی دانلود میکنم و الان هم هرکاری میکنم نمیتونم این آدرس را کپی کنم. لطفا یه لینک بذارید که منم بتونم از کف فصل آخر دربیام. مرسی

قابلی نداشت چشم

Roobi پنج‌شنبه 29 مرداد 1394 ساعت 18:12

خسته نباشید واقعا زحمت کشیدید واسه این کتاب.

قابلی نداشت

شهرزاد پنج‌شنبه 29 مرداد 1394 ساعت 05:52 http://www.pioneer-life.ir/



سلام عالی بود فوق العاده ...
من سعیمو میکنم به هرکی رسیدم پیشنهاد بدم ...خسته نباشید حسابی .
واقعا دستتون درد نکنه .

خیلی وقت بود هیچ کتابی هیچ نوشه ای نتونسته بود دوباره اون ذوق و شوق فانتزی و تخیل رو به من منتقل کنه ممنون از ترجمه ی دلنشین ...

علیک سلام
قابلی نداشت
خیلی ممنون

Ali7r چهارشنبه 28 مرداد 1394 ساعت 22:56

عالی بود،واقعا عاشق این کتاب شدم.
ممنون که این همه زحمت کشیدید،ایکاش طراحی بلد بودم،حتما کمکتون می کردم،ولی متأسفانه بلد نیستم.

persycon چهارشنبه 28 مرداد 1394 ساعت 22:45

پایان جلد یک وای خدا خیلی زودتموم کردین عالیه
ممنون ازترجمه بسیارخوبتون

قابلی نداشت

سینا چهارشنبه 28 مرداد 1394 ساعت 00:06

تبریک و خسته نباشی عزیز
به این می گن فصل دهی. پوکیدیم بس کتابای ترجمه ی نصفه نیمه دیدیمگگلایک برادر لایک
فایل کاملشو هم انشااله دانبود می کنیم

قربونت
قابلی نداشت
به زویدی انشالله

azam سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 20:51

درود!
خیلی خیلــی خستهه نباااشین!
ترجمه تون عالی بود!
مرسی! تشکر! خسته نباشین!

درود
خیلی خیلی ممنون
قابلی نداشت
خواهش می کنم

نفیسه سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 17:51 www.http://btm.bookpage.ir/

سلام
ممنون از کار بسیار عالیتون
واقعا سرعت عالی داشت کار و همین طور ترجمه بسیار بسیار خوبی

علیک سلام
قابلی نداشت
قربون شما

E.R.A.G.O.N سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 17:06 http://pioneer-life.ir

سلام
خیلی ممنون
منتظر کل کتاب به صورت یک فایل هستیم

علیک سلام
قابلی نداشت
به زودی انشالله

khadem سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 12:38

ممنون

خواهش

مجید سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 11:53 http://www.pioneer-life.ir

سلام
ممنون کیارش جان
عالی بود با تشکر از سرعت ترجمه عالی و زحمات فراوانت عزیز

علیک سلام
قابلی نداشت
قربونت

M.Mahdi سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 10:23 http://www.pioneer-life.ir

عیول آقا کیارش چه زود تموم کردین :)
خسته نباشید ^_^
امممم اگه مایل باشید میتونم توی صفحه آرایی لینک کلیش همکاری کنم :)

ممنون میشم، یه پست می زنم اعلام می کنم

Smhmma سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 10:09 http://pioneer-life. ir

سلام اقا کیارش عزیز من کتاب هایی که ترجمه کردید نخوندم اما به هر صورت خیلی سپاس گذارم از ترجمه سریع و طبق گفته دوستان خوبتون.همیشه پاینده و پیشتاز باشید:)

سلام
بخون پشیمون نمیشی
ممنون

شاهین.س سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 09:56

با سپاس فراوان از شما آقا کیارش، داستان خیلی خوبی بود و شما هم ترجمتون کیفیت و سرعت خوبی داشت...
میشه لطفا بگید چند جلده کتاب؟

علیک سلام
قربون شما قابلی نداشت
چهار جلده

H.A.M.I.D سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 03:23

سلام.
خسته نباشین.
اگر برای ترجمه هاتون کاور خواستید،می تونید روم حساب کنین
البته زیاد حرفه ای نیستم

خیلی خیلی ممنون
حتما باهاتون تماس میگیرم

Mina سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 03:07

سلام خسته نباشید
ممنون از ترجمه عالیتون

علیک سلام
زنده باشی

amir سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 02:29

واقعا خسته نباشی کارت حرف نداره ممنون

قربونت قابل نداشت

یه کاربر سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 01:54

سلام
دو تا سوال داشتم :
01. لینک کلی جلد رو کی قرار میدین
02. میشه درباره کتاب جدید که میخواین ترجمه کنین توضیح بدین و بگین کی فصل دادنش شروع میشه؟؟؟
برای این کتاب زیبا ، خیلی خیلی ممنون

هفته دیگه
کتاب جدیدی که نیست، کتاب جادوگر غیر منتظره رو ادامه میدم
خواهش می کنم

سازش سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 00:13

سلام ممنون به خاطر ترجمه خوبتون خیلی عالی و سریع ترجمه کردید موفق باشید انشالله بازم ممنون

قابلی نداره
همینطور شما

mohamad دوشنبه 26 مرداد 1394 ساعت 23:43

mamnoon dooste aziz .khaste nabashid.tabestoone ma ro sakhti

قابل نداره، تابستون هنوز تموم نشده و کار منم هنوز باقیه

sara دوشنبه 26 مرداد 1394 ساعت 22:50

خسته نباشی.مرسی به خاطر ترجمه عالیت

قابلی نداشت

nima دوشنبه 26 مرداد 1394 ساعت 22:16

خسته نباشی دوست عزیز و خیلی ممنون بابت خوش قولی و به پایان رسوندن سریع این کتاب.
امیدوارم همیشه موفق باشی

خیلی ممنون
همینطور شما

MAHDI دوشنبه 26 مرداد 1394 ساعت 21:01 http://englishbook.mihanblog.com/

خیلی ممنون به خاطر به پایان رسوندن کتاب و یه خسته نباشید خدمت شما خیلی کارتون درسته منتظر پروژه های بعدی هستیم

MAHDI دوشنبه 26 مرداد 1394 ساعت 20:59 http://englishbook.mihanblog.com/

خیلی ممنون به خاطر به پایان رسوندن کتاب و یه خسته نباشید خدمت شما خیلی کارتون درسته منتظر پروژه های بعدی هستیم

سلام داداش مهدی
قربونت
به زودی زود انشالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد