فصل نوزدهم

بالاخره دارین تعداد نظراتو بالا می برین، خوب میرسیم به این فصل، سرنوشت دریم لاک چی شد؟‌حمله ای که قرار بود بشه؟‌چه اتفاقی میوفته؟ بخونین بفهمین...... یه فصل دیگه مونده..... کیف کردین سرعت ترجمه رو؟‌جون داداش کیف کردین؟ نظر بدین خوب


فصل نوزدهم

لژیون خون


نظر یادتون نره

نظرات 19 + ارسال نظر
ivy سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 21:26

من که بدم نمیاد اسپویل کنی. ولی حق خواننده های دیگه پایمال میشه.
مرسی از توضیحاتت.
اما نگفتی. قراره شما سقوط فرشته رو ترجمه کنی یا دیگه نه؟

قابلی نداشت
نه برادر این کتاب رو دوران اژدها برداشته بود

ivy دوشنبه 26 مرداد 1394 ساعت 21:29

اینی که میگی درست. اما منطقی بنظر میرسه دو گروهی که مقصدشون یه جاست، جدا جدا برن؟!
بعد اینکتاب سقوط فرشته هم قراره ترجمش رو ادامه بدی؟
مرسی. کتاب رو هم میبینم که تموم کردی. دستت درست. خسته نباشی

یادت باشه ما نمی دونیم برج دقیقا چطوری و چی به چیه، شاید نویسنده منظور خاصی داشته، حتکا باید اسپویل کنم تا بی خیال بشی چرا جدا جدا رفتن؟

ivy دوشنبه 26 مرداد 1394 ساعت 17:55

خب نویسنده گفته ابی ها به همراه خاکستری هابه برج شرقی میرن.من چند بار خوندمش. بعد از جوابت هم دوباره خوندمش. نمیشه که کارتلن فقط ابی ها رو برده باشه و خاکستری ها هم جدا با یه نفر دیگه رفته باشن! دیگه نمیدونم والا...

کارتلن ابی ها رو برده و خاکستری ها به همراه تاریس میرن، یادت که نرفته تاریس استاد جادوگریه؟

بابک دوشنبه 26 مرداد 1394 ساعت 08:09

عالیه
یک سوالی که از الان رفته رو اعصابم اینه جلد دو رو کی شروع می کنی
اصلا جلد دوش اومده؟
فکر کنم باید مدتی بمونیم تو خماری

قابل نداره
به زودی
بله چهار جلده
خیالت راحت کمتر از اونی که بقیه میزارنت تو خماری منتظر میشی

ivy یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 23:39

دوباره سلام.
من تا فصل هشت رو خوندم تا الان. توی فصل هفت یه سوال برام پیش اومد. ابتدای فصل میگه که 12 کاراموز خاکستری و3کاراموز ابی
به سمت برج شرقی روونه شدن. اما درست از همون لحظه کاراموزای خاکستری غیبشون میزنه و کارتلن فقط 3 تا کااموز ابی رو به برج میبره. قضیش چیه؟ اینجا نکته ای هست من نمیبینم یا واقعا جا افتادگی نویسنده ست؟
پ.ن: حالا که فکر میکنم میبینم وبلاگتم خوبه. منظورم قالبشه

کار اموزای خاکستری میرن به بخش خودشون با اموزش دهنده خودشون، خاکستری ها جادوگرن و بخش مخصوص خودشون رو دارن یکم دقت کن عزیز
ممنون

irandokht یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 16:09

عالی بود. مرسی

ایران دخت؟ همون ایران دخت از دوران اژدها؟

مینا یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 11:52

وای عالی بود مرسی واقعا خیلی زحمت می کشین

قابل نداره البته هنوز تموم نشده ها

یه کاربر یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 11:42

نمیشه فاصله زمانی رو بین ترجمه جلدا برداری؟؟
آخه این خوری خواننده ها سرد میشن

کاربر گرامی
لطفا بزارید طبق برنامه ریزیم پیش برم
اگه طبق برنامه سایتهای امروزی بشم که باید یک سال منتظر بمونین. در همون حین کتاب جدیدی که میدم رو بخونین حوصله شما سر نره

یه کاربر شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 23:38

ترجمه جلد بعدی رو سریع بعد از پابان این جلد شمروع میکنید یا داخل کارتون یه وقفه زمانی درازمدت میندازید؟؟؟

یه وقفه چند ماهه هست البته نگرانی ندارم چون حق قانونیش رو به من دادن و مدرک هم دارم. از اینکه با پلیس فتا هم تماس بگیرم و شکایت کنم هم از دست کسی که حقمو خورده ترسی هم ندارم
بالاخره خودم هم پلیسم

شاهین.س شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 12:45

سلام کیارش جان
فصل خوبی بود ولی فکر نمی کنم با این روندی که داره بشه داستانرو تو فصل بعد جمع کرد فکر کنم بمونیم تو کف تا جلد بعدی
قالب جدید وبلاگ هم خوبه بخصوص قسمت نظراتش به نظر بهتر میاد

سلام دادا
اتفاقا میشه خوبم میشه ولی کلی تو کف گزاری براتون دارم
والا یکی ناراضی بود منم که خراب بچه ها اگه چیز بهتری ببینم خوب عوض می کنم

حسین شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 10:37

باسلام
آیا ترجمه جلد بعدی رو هم با همین سرعت انجام میدین؟؟؟؟؟

من تا حالا فقط تونستم 3 فصل اول رو بخونم ، داخل فونت یه کم بیشتر دقت کنید ، فونت بی.میترا استفاده کنید و نوشته ها رو هم همتراز کرده و فاصله بین خطوط رو هم اظافه کنید تا کار حرفه ای تر بشه.
موفق باشید

علیک سلام
در کل شیوه ترجمه من همینه
در فایل کلی انشالله

سرور جمعه 23 مرداد 1394 ساعت 21:39

ممنون بابت ترجمه خوبتون

قابلی نداره

amir جمعه 23 مرداد 1394 ساعت 15:12

خیلی ممنون واقعا سرعت ترجمه عالی بود

قابلی نداشت

sara جمعه 23 مرداد 1394 ساعت 14:51

دست شوما مرسی

دست شوما ممنون

سازش جمعه 23 مرداد 1394 ساعت 13:39

سلام خسته نباشید تشکر از فصل جدید

غلیک سلام قابلی نداره

azam جمعه 23 مرداد 1394 ساعت 13:07

مـــرسی!
خستــه نباااشین!

قابلی نداشت ممنون

persycon جمعه 23 مرداد 1394 ساعت 12:48

Thanks!!!!!!!
ترجمتون خیلی خوب وباسرعته امیدوارم همین طورادامه بدین !!!!!
بازم ممنون !!!

your welcom
قابلی نداشت

Mina جمعه 23 مرداد 1394 ساعت 12:36

خیلی ممنون بابت فصل جدید
این خیلی عالیه که انقدر سریع و پشت سر هم فصل میزارید
موفق باشید

قابلی نداره
ممنون

MAHDI جمعه 23 مرداد 1394 ساعت 12:01 http://englishbook.mihanblog.com/

خیلی ممنون به خاطر فصل جدید و یه سوال بعد از پایان فصول لینک کلی کتاب رو با ویرایش بزار

قابلی نداشت
چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد