فصل پانزدهم شوالیه ها: چشم الاهی

دیدم خوب نظر دادین گفتم یکم بهتون روحیه بدم اینه که این فصلو هم گذاشتم، نه که این فصل شروع ماجراجوییه، همین اول لنون و فورلوس دارن کشته میشن، البته لنون دو بار.... الاخره لنون دریم لاک رو نجات میده، چطوری؟ اینطوری که....

زیادی حرف زدم، تا دیداری بعد که انشالله به زودیه بودورود نظر بزارید لطفا


فصل پانزدهم:

پازل گابلین


نظر یادتون نره

نظرات 29 + ارسال نظر
سرور یکشنبه 11 مرداد 1394 ساعت 14:33

ببخشید آقا کیارش فصل بعدی رو کی میزارین؟

انشالله دو روز دیگه

ariana شنبه 10 مرداد 1394 ساعت 18:57

ایولللللللللللللل مرسی واقعاااااا
مرسییییی بابت زحماتت
خدا قوت
منظر فصل بعد هستیم
(اهای شماهایی که خوندین و نظر ندادین مترجم دلش به چی خوش باشه که ادامه بده؟؟)

قابلی نداره

H.A.M.I.D شنبه 10 مرداد 1394 ساعت 12:31

خسته نباشی

سلامت باشی

javad جمعه 9 مرداد 1394 ساعت 22:52

ممنون دستت درد نکنه. فوق العاده بود.

قابلی نداره

نریمان پنج‌شنبه 8 مرداد 1394 ساعت 00:43

سلام و خسته نباشید خمت برادر کیارش کجایی برادر م پیدات
نیست؟؟؟؟؟ یه زنگی ای میی چیزی بز به ما فقیر قرا

به سلام داش نریمان
هیچی داداش گوشیمون از کفمون رفته شماره های سابق پاکیده، یه پیام خصوصی تو وبلاگ بزار بهم شمارتو بده بی زحمت

persycon چهارشنبه 7 مرداد 1394 ساعت 22:17

ممنون !!!!

قابلی نداره

amirk2 چهارشنبه 7 مرداد 1394 ساعت 17:17

با تشکر از ترجمه خوبت بقیه اش چی شد

قابلی نداره
تازه برگشتم انشالله یکی دو روزه حاضر میشه

javad دوشنبه 5 مرداد 1394 ساعت 21:03

سلام.به خاطر ترجمه کتاب دستت درد نکنه. ممنون.

علیک سلام
قابلی نداره

khadem یکشنبه 4 مرداد 1394 ساعت 21:05

ممنون

قابلی نداره

حسن یکشنبه 4 مرداد 1394 ساعت 07:25

ممنون منتظر فصل بعد هستم

قابلی نداشت

moonlightsky شنبه 3 مرداد 1394 ساعت 12:10 http://moonlightsky.blogsky.com/

سلام
اول میخوام یه تشکر ویژه ازتون بکنم ترجمه تون خیلی خوبه و ممنون از وب خوبتون البته من تازه شروع به خوندن کردم هنوز تمام ترجمه های وبتونو نخوندم
دوم اینکه من یه وبلاگی درست کردم برای معرفی و دانلود کتاب های زبان اصلی البته هنوز خیلی مونده که کامل بشه ولی خوشحال میشم که بهش سر بزنید و اگه موافق باشید تبادل لینک انجام بدیم
و اگه اجازه بدید من ترجمه های شما را با ذکر منبع خودتون و همه چیزش توی وبلاگم بیارم و برای دانلود هم آدرس پست وبلاگتونو قرار بدم که بقیه بیان از همین داخل وبلاگتون دانلود رو انجام بدن اینجوری آمار بازدید هم دستتون میاد
این آدرس وبلاگمه اگه دوست داشتین و موافق بودین به من خبر بدین
http://moonlightsky.blogsky.com/
بازم مرسی برای ترجمه هاتون

قابلی نداشت. ممنون از نظر شما
لینک شدید و از لینک کردن شما هم استقبال می کنم

نیما شنبه 3 مرداد 1394 ساعت 00:57

ممنون فصل خوبی بود مشتاقم ببینم توی ادامه ی راه چه اتفاق هایی براشون میفته؟؟

قابلی نداشت
به زودی انشالله

sushiant جمعه 2 مرداد 1394 ساعت 22:58 http://www.farest.og

سلام
اقا کارتون خیلی درسته
من دان نکردم ولی عادت دارم همیشه کامنت بذارم,شما هم اگه میشه لطف کن هر از گاهی یک لینک کلی بذار که دانلود راحت تر بشه
در ضمن اگه مایل باشی انگلیسی کتاب هارو اپ کن تا من تو فارست قرار بدم
روزت قشنگ یا علی

علیک سلام
قابلی نداشت
وقتی کتاب تموم شد انشالله
شرمنده برای حق تکثیر تا زمان اتمام کتاب این کار مقدور نیست

marry پنج‌شنبه 1 مرداد 1394 ساعت 16:32

بــاتـشـکُـــر

قابلی نداشت

بابک پنج‌شنبه 1 مرداد 1394 ساعت 11:03

بسیار عالیه امیدوارم همینطور ادامه بدین تبلیغات در سایت های فانتزی رو هم یادتون نره

قابلتون رو نداشت
سعی می کنم اما اصل تبلیغات رو خواننده ها می کنن

سازش چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 16:07

سلام ممنون از لطفتون موفق باشید انشالله و خوب استراحت کنید

علیک سلام
قابلی نداشت

شاهین.س چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 15:06

با سلام به آقا کیارش عزیز
از مسافرت برگشتم دیدم سه تا فصل اومده کلی حال کردم، داستان خیلی جالب شده منتظره ادامش هستم برادر

سلام به داداش شاهین گل
قربونت، به زودی انشالله

amir چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 12:34

کتاب خیلی قشنگیه, من تازه شروع ب خوندنش کردم
ممنون بابت ترجمه ى زیباتون

قابلی نداشت

amir چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 03:44

سلام من تازه با وبلاگتون اشنا شدم خیلی ممنون سرعت فصل دهیتون بی نظیره

لیک سلام
به اینجا خوش اومدی

persycon سه‌شنبه 30 تیر 1394 ساعت 15:44

ممنون بابت ترجمه خوب وسریع
بی صبرانه منتظرادامشم

قابلی نداره
به زودی انشالله

azam سه‌شنبه 30 تیر 1394 ساعت 14:53

خیلی خیلی ممنون! خسته نباااشین!
ترجمه تون خیلی خوبـــه! مرسی از زحمتی که میکشین و ترجمه میکنین!

قابلی نداره
از نظر دادن شما ممنون

سینا سه‌شنبه 30 تیر 1394 ساعت 12:06

آآآآقـــــــا دمت گرم ولی اسپویل نکن. من چند فصل عقبم

نترس سینا چیزی اسپویل نمی شه

نفیسه دوشنبه 29 تیر 1394 ساعت 22:15

سلام
ممنون از ترجمهی خوبتون
واقعا کتاب عالیه

قابلی نداشت

[ بدون نام ] دوشنبه 29 تیر 1394 ساعت 19:19

بقیه شو بزار یالا

عجله نکن

مجید دوشنبه 29 تیر 1394 ساعت 14:28

راستی می تونم خواهش کنم از فونت های متداول برای متن فصول استفاده کنید؟ این فونت (پیش فرض ورده درسته؟ )راستش برای من غیر معموله و هنوز که هنوزه نتونستم بهش عادت کنم :)

در فایل کلی انشالله

مجید دوشنبه 29 تیر 1394 ساعت 14:21

خیلی ممنون کیارش جان
زحماتت مهم و شایان تقدیره
منتظر فصل بعد هستیم. ممنون

ابلی نداشت
ممنونم به زودی انشالله

بابک دوشنبه 29 تیر 1394 ساعت 13:31

عالی
ممنون از ترجمه عالی و روان شما

قابلی نداشت

mahdi دوشنبه 29 تیر 1394 ساعت 12:31 http://englishbook.mihanblog.com

خیلی زحمت میکشیا من جایی ندیدم تا تموم شد بزارن روزی یه فصل خیلی خوبه

قابل نداره، من کلا همینطوری کار می کنم

سرور دوشنبه 29 تیر 1394 ساعت 11:39

دمت گرم

قربونت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد