فصل هفتم شوالیه ها: چشم الاهی

ایام شهادت اقا و سرور شیعیان جهان مولا علی (ع) رو به همه شما تسلیت عرض می کنم.


 شاید بگید چرا داری از یه کتاب فصل میدی، خوب چون میخوام خیلی سریع کتابها رو تموم کنم ابتدا فصول کتاب چشم الاهی بعد جدوگر غیر منتظره و در انتها بوسه های خون اشام ارائه میشه. نظر بدید لطفا



فصل هفتم:


معبد نگهبان سفید


نظر یادتون نره

نظرات 6 + ارسال نظر
mahdi چهارشنبه 17 تیر 1394 ساعت 13:42 http://englishbook.mihanblog.com

یه سر به این پست بزن مشکل داره

مشکلی نداره برادر

gol چهارشنبه 17 تیر 1394 ساعت 13:02

خیلی ممنون از سایت خوبتون
ولی لینک فصل هفت کجاست؟!

روی پست لینک فصل رو پیدا کنید

سازش سه‌شنبه 16 تیر 1394 ساعت 17:27

با سلام و تشکر از ترجمه خوبتون موفق و سربلند باشید انشالله متقابلا این ایام را به شما تسلیت عرض میکنم

خیلی ممنون
قابلتون رو نداره

sushiant سه‌شنبه 16 تیر 1394 ساعت 16:44 http://www.farest.og

سلام و خسته نباشی
من هنوز هیچی دان نکردم,ولی گفتم اول تشکر کنم بخاطر کارای ارزشنمندت بعد وقت هست
موفق باشی و قلمت همیشه پر جوهر

قابلی نداره، انشالله تا اخر ماه رمضون کتاب کاملش رو میدم بیرون اون وقت میتونی بخونی

سرور سه‌شنبه 16 تیر 1394 ساعت 14:28

داستان خیلی کند پیش میره:( حماسه مورسیس رو بیشتر دوس دارم:(

بیست فصله و جلد داول تا نیمه توضیحاته برای فهمیدن جلدهای دیگه اصل ماجرا از فصل بعدی شروع میشه

mahfi سه‌شنبه 16 تیر 1394 ساعت 12:33 http://englishbook.mihanblog.com

تسلیت میگم زودتر تمومش کن پروژه های بعدیرم بخونیم

باشه چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد