فصل چهارم چشم الاهی

فصل چهارم چشم الاهی خدمت شما

میخواستم یکم استراحت کنم اما دلم نیومد این فصل رو نزارم و الان باز دوباره دارم فصل میدم، تا ببینیم کی خسته میشم و یکی دو روز استراحت می کنم، فعلا فصل میدم، ممنون میشم اگه نظر بدید یا مثلا پیش بینی کنین کتابو، دیگه تقریبا به ازمون رنگها و تعیین سرنوشت لنون رسیدیم



فصل چهارم:


برج دستها



نظر یادتون نره

نظرات 9 + ارسال نظر
تانوس شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 12:10

دستت درد نکنه. واقعا ممنون.

قابلی نداشت

شاهین.س جمعه 29 خرداد 1394 ساعت 09:22

با سلام و تشکر بابت فصل جدید
داستان تا اینجا خوب جلو رفته، کلا از این داستان بیشتر از دو تا داستان دیگه خوشم اومده اگر زودتر فصلهای این داستان قرار بگیره ممنون میشم... لطفا یه اطلاعاتی هم راجع به داستان بگذار مثلا چند جلده و هر جلد حدودا چند فصله... باز هم ممنون

علیک سلام، قابلی نداشت
سعی می کنم زودتر فصل بدم
چشم یه پست ثابت با اطلاعاتشون روی وبلاگ قرار میدم

سرور پنج‌شنبه 28 خرداد 1394 ساعت 17:15

سلام،ممنون از ترجمه ی خوبت،همینطور با انرژی و پر قدرت ادامه بده
اگه بخوام پیش بینی کنم به احتمال 98% قهوه ای میشه!!

علیک سلام
ممنون، دو فصل دیگه معلوم میشه

nariman پنج‌شنبه 28 خرداد 1394 ساعت 13:35

سلام کیارش جان وبلاگ نو مبارک چکردی با کتابا به به دستت درد نکنه واقعا ایشالله روز به روز موفق تر باشی داداش بازم میم دستت درد نکنه بابت زحمت های ترجمه

واااااااای سلام دادا، چه خبر؟ چه می کنی؟ قربونت، دیگه گفتم به چهار تا جوون نشون بدم هنوز دود از کنده بلند میشه
قر بون تو قابل نداره

بابک پنج‌شنبه 28 خرداد 1394 ساعت 08:11

سلام
از زحمات شما بسیار سپاسگذارم
و در انتظار فصلهای جدید
شاد باشید

علیک سلام
قابلی نداشت
به زودی انشالله

سینا پنج‌شنبه 28 خرداد 1394 ساعت 05:31

سلام و خسته نباشید
آقا دمتون گرم مدت ها دنبال یه مجموعه فانتزی عالی بودم.
من طافت انتظار ندارم
هفته ای میام کتابا رو دانلود می کنم اینجوری بهتره. چشم الاهی رو گذاشتم کامل بشه بعد بخونم. من تحمل انتظار ندارم
یه لطف میکنین بگین کتابا هر کدوم چند فصلن
باتشکر فراااااون
دمت گرم

علیک سلام و زنده باشی
قابلی نداشت
یکم صبر کنی مشکلی پیش نمیاد
من یک هفته هر روز فصل میدم بعد دو سه روز استراحت می کنم و باز یک هفته هر روز فصل میدم
چشم الاهی خیلی قشنگه مطمئن باش خوشت میاد
فصلعا به ترتیب بوسه های خون اشام نوزده جادوگر غیر منتظره 27 و چشم الاهی 20 فصله اگه خدا بخاد سعی دارم روز عید فطر حد اقل دو کتاب رو فصل اخرشون رو تحویل بدم

سازش پنج‌شنبه 28 خرداد 1394 ساعت 00:36

با سلام خدمت مترجم محترم و تشکر بابت ترجمه های خوبتون بابت ترجمه چون تخصص ندارم نظری نمیتونم بدم ولی در املاء جاهایی اشتباه بوده که قطعا سهوی بوده کلماتی نظیر گذاشتن که به اشتباه با (ز) نوشته شده و صد البته در هنگام ویرایش اصلاح میشه بازم از بابت ترجمه کتابها از شما متشکرم موفق و سربلند باشید انشالله

خیلی ممنون از تذکر
در حقیقت برای ارائه سریعتر بیشتر شدن ضریب خطا اجتناب ناپذیره
البته توی فایل کلی سعی می کنم اکثرش رو رفع کنم

Mary چهارشنبه 27 خرداد 1394 ساعت 15:49

سلام
من این کتابو خیلی دوست دارم ترجمه شما هم خیلی خوبه.
به نظر من آبی میگیره یا نارنجی.
تشکر و خسته نباشید

علیک سلام
ممنون
یکم صبر کنی می فهمی

mahfi چهارشنبه 27 خرداد 1394 ساعت 10:45 http://englishbook.mihanblog.com

خیلی ممنون میخونم میام نظرمو میگم خیلی خوبی یه ذره استراحت کن ما ناراحت نمیشیم خیلی گلی

قابلی نداشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد