فصل سوم کلوپ تابوت

فصل سوم کلوپ تابوت خدمت شما عزیزان ، اخیش..... بالاخره این فصل هم ارائه شد، چند تا خبر دارم، اول اینکه شایعه شده قراره از روی حماسه مورسیس سریال بسازن، دوم اینکه احتمالا یه استراحت کوتاه دو سه روزه خواهم داشت و بعد دوباره تند و تند هر روز و هر روز فصل میدم، از اینکه صبر می کنین و از شکیباییتون ممنونم



فصل سوم


ملک اربابی



نظر یادتون نره

نظرات 5 + ارسال نظر
sanaz شنبه 21 شهریور 1394 ساعت 12:22

سلام
خیلی ممنون که این کتابو ترجمه میکنید من خیلی دنبال جلد پنجش بودم
خسته نباشید

ابوالفضل شنبه 6 تیر 1394 ساعت 22:31

مرسی کیارش. انشاله بعد از این تخت گاز بری تا ته جلد آخر

eragon پنج‌شنبه 28 خرداد 1394 ساعت 18:27 http://oldafsaneha.blogfa.com

سلام
خیلی ممنون
خسته نباشی

علیک سلام
قابل نداشت
سلامت باشی

mahfi چهارشنبه 27 خرداد 1394 ساعت 00:16 http://englishbook.mihanblog.com

سلامی دوباره
یه سوال پذشتم ادامه من شماره چهار هستم نمیاد؟

علیک سلام
بعد از اینکه یکی از کتابها تموم شد همینجا ارائه میشه

mahdi سه‌شنبه 26 خرداد 1394 ساعت 11:04 http://englishbook.mihanblog.com/

من تا حالا بوسه های خون اشام رو نخوندم ولی میخوام شروع کنم و در مورد سریال امیدوارم مثل سریال افسانه جستجوگر نشه که از روی شمشیر حقیقت ساختن سریال بدی نبود اما به پای بازی تاج و تخت نمیرسه
خبر زمان پخش و شبکه پخش کننده رو بزار با تشکر

از جلد اول شروع کن، یه توضیح بوسه های خون اشام برای شروع کردن فانتزی خون اشامی خوبه، رده اش نوجوانه

ظاهرا بحثایی که شده اقای کمرون سازنده فیلم اواتار میخواد کارگردانی سریال رو بر عهده داشته باشه، پس به طبع باید چیز خوش ساختی از اب در بیاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد