فصل دوم کلوپ تابوت

فصل دوم از کلوپ تابوت اماده شده، به شما ترجمه میشه، در حال ترجمه فصل بعدی جادوگر غیر منتظره هستم، احتمال داره بتونم فردا دو فصل بدم، البته اگه فقط یک فصل بود ناراحت نشید چون بالاخره ما هم گرفتاری داریم



فصل دوم:


یکدنده



نظر یادتون نره

نظرات 3 + ارسال نظر
احمد دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 21:22

سلام.
من می خواستم اگه بشه با شما تو ترجمه vampire kisses همکاری کنم. از نظر انگلیسی مشکلی ندارم و با سبک نویسنده ش هم آشنام(چهار جلد اول رو خوندم). هر بخشی ترجمه شد رو وبلاگتون منتشر می کنیم.
اگه موافقین برام ایمیل بفرستین تا pdf انگلیسی رو ازتون بگیرم و شروع کنم.
a_tavakkol2013@yahoo.com

براتون فرستادم

احمد دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 01:08

سلام و خسته نباشید
من عاشق مجموعه بوسه های خون آشام شدم. چهار جلد اولش رو دارم. می خواستم ببینم تا کی می تونید جلد 5 و جلدهای بعدی رو بزارید؟
بی صبرانه منتظرم. کاش می شد همین تابستون کلا تمومش کنم.
ممنون از وبلاگ خوبتون

سلام
خدا رو شکر یکی از طرفدارهای این مجموعه رو دیدم
جلد پنجم توی همین تابستون تمومه خیالت راحت
قابلی نداشت

melis شنبه 23 خرداد 1394 ساعت 11:51

مممممممممممممنون

قابل نداره، ولی باحال شد تا داشتم به نظرا جواب میدادم نظرت رسید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد