فصل اول کتاب شوالیه ها: چشم الهی

یک کتاب جذاب، یک کتاب باحال یک کتاب به به قول یکی از دوستان ته فانتزیه، از شمشیر زنی تا جادو گری از دورف و الف تا گابلین و اژدها همه چیز توش هست و چیزهای جدیدی برای گفتن داره. کتابی که بخونیش نمی تونی بزاریش زمین. فصل اول خدمت شمایی که می خونی


لینک اصلاح شد


فصل اول:

نوشته مقدس






نظر یادتون نره

نظرات 4 + ارسال نظر
soshianet جمعه 15 خرداد 1394 ساعت 20:19

سلام
کتاب رو خوندم. داستان جالب و ترجمه هم بسیار خوب بود.
ممنون بابت ارائه این کتاب.منتظر قسمتای بعدش هستم:)
موفق باشید.

علیک سلام
خواهش می کنم
به زودی انشالله

حمید احمدی دوشنبه 11 خرداد 1394 ساعت 12:20

سلام.
تشکر از شما.
ترجمه خوب و همین طور خود کتاب ها هم عالی بودن

خیلی ممنون

mahdi دوشنبه 11 خرداد 1394 ساعت 11:28 http://englishbook.mihanblog.com

سلام وبلاگ واقعا خوبی داری امیدوارم به کارت ادامه بدی من وبلاگت رو توی انجمن دوران اژدها پیدا کردم که کیارش جان معرفی کرده بود ترجمه ها رو میخونم و نظرم رو میدم موفق باشید.

سلام
خیلی ممنون

من خود کیارش هستم

شاهین.س دوشنبه 11 خرداد 1394 ساعت 09:25

با سلام به مترجم گرامی
از زحمتی که میکشی بسیار سپاسگذارم، امیدوارم تا پایان هر سه پروژه همینطور با قدرت ادامه بدی

خیلی ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد